Seymacablog Bebisininannesi1202 ikiz bebek doğuranlara devlet 2 yıl boyunca 200 tl yardım yapıyor bunu biliyorum paylaşmak istedim hayırla kucagınıza alın
Gammzze Bebisininannesi1202 bnde 22 haftalık ikiz erkeklere hamileyim gerçkten çok zorlaniyorum her konuda hiç biyere yürüyerek gidemiyorum hemen nefesim daraliyo ayakta fazla durunca karnıma sancı giriyo zor yani gerçkten Rabbim isteyen herkese nasip etsin olanların da sağ salim kucağına almayı nasip etsin🤲🥰😘
ratatosk Bebisininannesi1202 evet muhtaçlık şartı aranıyor. Doğum parası alabiliyoruz ama ilk hamileliklerde 700 TL ikiz olduğu için bir de sgk dan süt parası o da 404 TL bunlar 1 defa ya mahsus veriliyor
Prensmmmm Fatmaaakbas özel birley yaptınızmı bu haftaya gelmek için biliyorsunuzki ikizlerde zor oluyor biraz
Sevdalianne Fatmaaakbas masallah siz bitirmis sayilirsiniz iyi gelmissiniz. Darısı bize insallah o haftalari görürüz
Fatmaaakbas Prensmmmm hayır hiçbirşey yapmadım bi ara düşük tehlikesi oldu dinlendim ilaç içtim geçti çok şükür 😊
Handanklc Bebisininannesi1202 amiinn. İnşallah içinizi ferah tutun kötü düşünmeyin hep pozitif düşünün bebişler etkileniyor çünkü :)