Merhaba kızlar 35+4 hamileyim bebeğimin hareketleri sanki azaldı 3 günüdr ama varlığını hissettiriyor yani günde 10 hareket lazım diyorlar ya Hareket ediyor ama az ve yavaş ediyor gibi. Dün doktora gittim herşey normal dedi güzel dedi ama yinede içimde sıkıntı var Acaba bu durumu yaşayan varmı ?