Gamiiiii Kızlar selam 26 haftalık olduk . Dolabımız geldi çamaşırlar ortadan kalksın istiyorum . Yıkayıp ütüleyip yerleştireceğim . Sorum şu ; -Çamaşırları evde mi dışardamı kurutmalıyız? -örme battaniyeleri nasıl yıkamalıyız? 😊
yasemin333 Gamiiiii ben evde kuruttum dışardan toz pislik bulaşır diye.Tüm kıyafetlerini renklerine göre 30 derece 30 dakikada yıkadım.Battaniye çoktu bende onları tek makine yaptım.Ne olur ne olmaz diye renk koruyucu mendil kullandım her yıkamamda.
Minikasya Gamiiiii Balkon müsaitse dışarda kurutabilirsiniz ama bizde akşam mesela bebek kıyafeti dışarı asılmaz m
3MelekAnnesi3 Gamiiiii evde tabiki dışarının isini kirini tekrar camasırlar alır henüz herkes kombi yakıyor o isler oldugu gibi camasırlara geliyor 😊 30 derecede herşeyin yıkabilirsiniz örgüleri de
Dilaraa06 Gamiiiii 30 derece 30 dakika yıkabilirsin, ve tabiki evde kurut dışarının pisi tekrar çamaşırlara sinmesin perdeni ac gün ışığı vurur hemen kurur canım sonra ütüler mis gibi kaldırırsın dolabına 🥰❤
Gamiiiii yasemin333 bende öyle düşündüm de bazılarıda güneşte kurutmak gerekiyor diyor. Battaniyeler makina da bişey olmadı mı ? Asınca da uzar mı acaba ?
yasemin333 Gamiiiii güneş alan bi odada perdeyi açtım o şekilde kurudu.Alize puffy battaniyelerim vardı hiçbir şey olmadı asınca da yıkanınca da
Tgckrds Gamiiiii örme battaniyeleri de, tüm battaniyelerle birlikte attım ve hassas ayarda yıkadım. Evin içinde kuruttum, dışarıdan koku, toz, toprak gelir diye.0