Susam1
aslında haftasıyla uyumlu gayet neden öyle demiş ki doktorun, bir de kilo artık bebek sağlıklıysa çok önemli görülmüyor aşırı geride ya da önde olmadıkça. iri bebek minyon bebek diyor genelde doktorlar sağlığı yerindeyse. genetik de önemli bu konuda. benim de başından beri 3 hafta öndeydi mesela, yarayan şeyleri yemeyi bıraktım 2 haftaya düştü ama doktorum sorun demedi hiç, babası iri diye babasına çekmiş deyip güldü hep.