minikprensesimmm Bana da oyle dedi suyun gelirse kanaman olursa sancin cok fazlalasirsa gel dedi ve yolladi 😄 Artik zoruma gidiyor 😄😄 Bi de benim kiz minik 2800 gr di p.tesi. Ne yapsam ne yesem kilo almiyor, doktor minyonsun ondan olabilir genetik dedi. Bi diyorum kalsin biraz daha, az daha kilo alsin. Sonra diyorum ki gunler gecmiyor, artik 1 gün, 1 ay gibi gecmeye basladi dogsun artik diyorum. Bi deee seyler var dogsunn goreceksin, keske icimde kalsaydi diceksin eee nereye kadar kalacak zaten 😄 Valla her zorluga raziyim 😄 Annelik bu kolay degil sonucta 😄