Gltnyigit 40 hafta oldum ama sancim çıkmadı şiddetli ağrılarım da belimde kasımlarımda ama ne açılmam var nede sancı çıkıyor nst
Emineuyar Bende 38 nst de sancı cıkmıyor ama bana ağrılır giriyor bu durumu merak edıyorum acaba nst anın da hıc sancım olmuyo ondan mı
Gltnyigit Emineuyar benim nat anında da oldu ama hiç etkilenmedi ama geceleri nerdeyse ağlayarak uyanicam öyle agrilar
Gltnyigit Ncmtntuuba korkuyorum ilk hamileliğim.hic bir şey bilmiyorum bu ağrılar ne ağrısı onuda söylemediler
Ncmtntuuba Gltnyigit benm de ilk doktorum bebek iri diye pazartesiye kadsr bekleriz olmasa seseryan olursun dedi bekliyorum 😔😔