Lillyy Merhaba anneler , hastane icin sus, bebek çikolatası yaptıracak misinz kapı süsü falan , fotoğrafçı tutacak misiniz malum pandemi kimse gelmeyecek kararsızım
Didemyurdakul Lillyy Valla bitek kapi susu aldim onu da sonra odasına koyarım diye. Fotografci da pandemiden dolayi nasil olur hastane izin verir mi diye cesaret edemedim, yenidogan çekimi için anlaştım o kadar:( Bazi hastanelerde refakatçi değişimi bile izin verilmiyor covid testi yapilmadan
EMerve Lillyy Ben kapı süsü ve çikolata yaptırdım. Kapı süsünü sonrasında odasına asacağım. Çikolatayı da yakınlara(ziyaret yasakmış ama) hemşireye doktora ikram ederiz, sonrasında eve gelenlere veririz diye düşündük. Oda süslemesi yaptırmıyoruz. Hastanenin Doğum fotoğrafçısı varmış ama şimdilik normal doğum bekliyoruz o yüzden o kalacak gibi. Ayrıca hatıra olarak makrome gökkuşağı ve yeşeren kalem yaptırdım. 🌺
Azrece123 Bence su donemde cok gereksiz onun yerine bebegınıze bıseyler alın yada eve kabul edeceğiniz yakınlarınız ıcın bir miktar hatıra hediyelik yaptırabilirsiniz ama suan hastane odası ıcın susleme gereksiz
Lillyy Azrece123 eda2242 Seyda2434 Gzddd Didemyurdakul EMerve NefesDeniz bende yapmayı düşünmüyorum açıkçası fotoğraf çekimini bile 1 yaşında düşünüyorum ama etrafımda soranlar olunca acaba bi ben mi yapmıyorum dedim tesekkur ederim hepinize 🤩
Veralynn Gzddd eve ben eve de hastaneye de ziyaretci istemiyorum bu dönemde umarim cevremiz de bu konuda bilincli olur🙏😣
Seyda2434 Lillyy kapı susu harıc hıc birini yapmayacağım gerek duymuyorum acıkcası bebegım 1 yasına gelince pandemi de biterse yas gunu için çekim yaparım
eda2242 Lillyy bende pandemiden dolayı hiç bulaşmadım kapı süsünü kendim yapmayı düşünüyorum fotoğrafçı desek makinamız var eşim yada abim resimlermizi çekicek. Yeterde artar bile zaten kimse dediğin gibi gidip gelmicek kendinizce hallledebildiğinizi halledin hem masraf etmezsiniz☺️ Çikolata vs boşver virüs var elini kolunu sallaya sallaya sokmuyolar içeri masraf ettiğinle kalırsın evine geçince azıcık toparlanınca misafirin gelirse diye ozamam için birşeyler düşünürsün daha iyi ben öyle yapmayı düşünüyorum açıkçası 🤗
NefesDeniz Lillyy Sadece kapı süsü yaptırdım. Malum pandemi süreci olduğu için ziyaretçi kabul edilmiyor sanırım..fotoğrafçıda hastanenin var dışarıdan gelmeyecek. Bunun haricinde hediyelik süsleme vs yaptırmıcam gibi Nisanın ilk haftası nasipse doğumum
Didemyurdakul Lillyy Şu süreci sağlıkla tamamlayalım da artık gerisi hepimize önemsiz gelir oldu bu covid yüzünden 🙄 Biran önce bitmesi dileğiyle
bukabu Lillyy kimse gelemeyeceği için özellikle fotografcı tutacağım, en azından görmeyenlere de anılarımızı gösterme fırsatı olsun. Ama oda süsletmeyeceğim. Cikolata yaptırdım sonrasında iş yerine ve akrabalara dağıtabilmek için 🙏🏻 Hepsinden önce rabbim sağlıkla kavustursun tüm gebelerimizi💙 gönlümüze göre olsun
aybarsdefne Lillyy Makromeden kendim yapıyorum odası için ama hastaneden hemen çıkmak istediğim için uğraşmam kesinlikle halim kalmıyor süs e püs e
Psa77 Lillyy kapı süsünü kendim yapacağım canım, diğer süslemeler konusunda kararsızım pandemiden dolayı. Foto çekimi içinde hastanenin kendi fotoğrafçısıyla anlaşacağım☺️