Edanuruz Hayırlı akşamlar bayanlar çatlaklarınızı ve karın kaşıntılarınızı nasıl önlüyorsunuz kullandığınız bir ürün varmı? Benim karnım çok aşırı kaşınıyor sizlerin nasıl 31+2 haftalığız
Cevirmenannee Edanuruz ben kantaron yağıyla hindistan cevizi yağı kullanıyorum nemli kaldığı için derim gergin kalıp kaşınmıyor
Ekinci-ada12 Simge16 badem yağı. Bio oil, hindistan cevizi yağı, vazelin, bebek yağı, zeytin yağı, hepsini kullandim yinede catladim ama tatli badem yağı az durdurdu kaşıntıda ortadan kalkti
Simge16 Ekinci-ada12 oluyor malesef bende artı olarak bio oille sarı kantaron sürdüm yine en azından birazcık duraksattı gibi
Edagamzeyurtsever Farmasinin paraben sls içermeyen balsamı var kızlar çok iyi aynısefa bitkisinden birde lierac var bende gayet iyi geliyor
Edagamzeyurtsever Kaşıntı zaten cilt gerildiği ce kuruduğu için oluyor sonrada nemlendirmezsek çatlaklara sebep oluyor gün içinde devamlı nemli tutmamız gerekiyor