Hazal12 o şekilde maalesef hesap yapamıyoruz arkadaşım 3 ay önce düşük yaptı ilk gebeliğiydi 3 ayda sadece 1 defa hastalandı şimdide gebelik var ama hesap yapamıyoruz en azından beta 5.62 ne demek olduğunu çözsek hastaneye kesesi için gideceğiz beta 3000 üzeri kese gözükür demişti doktor ve eşi bu bebek konusunda çok baskıcı kızın psikolojisi bozuldu yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyor