mervklc Kızlar bu sabah ilk defa çatı muayenesi oldum ve çok ağrıyor sizce normal mi? Sizdede böyle olmuşmuydu yürürken zorlanıyorum agrısından😣 o an kendimi kastım fazla ağrımadı ama sonrasında bukadar ağrıyacağını hiç düşünemedim..
badecanisik mervklc çatı muayenesi bazen doğumu tetikleyebiliyor ondna olabilir sancılarını takip etmelisin. Çatı muayenesi lldugım gün gece 12de hastaneye gittik akşam sonrkai gün 8bucuktada doğmum gerçekleşti.
Kahramankentli sevdam_21 canım benimde 2 gün oldu çatı muayenesi olalı kanama da oldu ama böyle pembemsi sümüksü bi kanamaydı nişanmıydı acaba
minikprensesimmm Alttan muayene ile çatı muayenesi arasındaki fark nedir acaba? Çok ağrılı mı oluyor? Parmakla bakılırken karına mı bastırılıyor acaba? Bilmiyorum burdan gördüklerim üzerine soruyorum