Kizlarrr nolurrr bi akil verin 16+4 haftalik gebeyim dunden beri tansiyonum dustu basim.donuyo sabah acile gittim tansiyonum 8 e 5 olculdu serum takildi serumdan sonra 9 a 6 olculdu eve yolladilar ama sabahtan beri toparlayamadim daha basim donuyo tuzlu ayran ictim baska neler yapabilirim evde