Miracemir Mrb ben 5 haftalik hamileyim bugun biraz agrim vardi sonrasinda kahvemsi lekem oldu biraz neden olmustur netten baktim normal diolar
Aysehatun Miracemir normal degil gebelikte her akinti onemli hemen doktora gitmelisiniz ihmal etmeyin
AyenurGrtrk Miracemir bende yaşadım aynısını yerleşme kanaması da olabilir normal düşük tehlikeside o yüzden git doktora benim ki düşük tehlikesi idi ilaç kullandım 3 ay
juliet2021 Miracemir benim de oldu kahverengi leke 1 damla eski kan olabilir dedi bebeğe ve keseye baktı bir problem yok her ihtimale karşı düşük olmasın diye iğne yaptı. Doktora görünmende fayda var. Kahverengi olsada önemse mutlaka tekrar gel dedi.
Prensinprensesi Miracemir Slm canım bende 11+3 oldum 7 haftalıktan berı benımde oluyor kahvemsı lekem doktor eskı adet kanın dedı bana kırmızı olmadıgı surece korkma dedı ama sen yıne de bı gorun