aynuromerbyr Anneler prilam dr doktor yazdı mide bunaltısı ve kusma var diye acaba kullanan varmı ne kadar kullandılar doktorum yatmadan 2 tane iç diyor bebeğe zarar verir mi içip sağlıklı gebelik geçiren varmı
Semnr2 aynuromerbyr Evet canım korkma bende kullandım 21+1 haftalık olduk daha yeni bıraktım yani ben ama bulantım oldukça kullanıyorum gene gece yatarken aç karnına iki tane içiyordum iyide gelmişti bana
mommy2 aynuromerbyr canım nerdeyse tüm gebeler bu ilacı düzenli olarak kullanıyor zaten hamilelik icin bi ilac . Mide bulantısı yaşıyorum normalde gece yatmadan önce 2 tane içiyorum cok iyi geliyor bana
Kayraninannnesi aynuromerbyr bende kullandım başlarda ama etkisini göremeyince bıraktım kendiliğinden geçti çok şükür
Nelmali aynuromerbyr prilam nerdeyse bütün hamilelere verilen ilaç doktorunuzun önerdiği gibi kullanabilirsiniz hamile olduğunuzu bilen hiçbir doktor size ya da bebeğinize zarar verecek ilaçları yazmaz öldürmek ya da zarar vermek için değil iyileştirmek için eğitim alıyorlar
Tugceakdgn aynuromerbyr 32. Haftadaym hala kullanıyorum kullanmadgm zamn kusuyorum bi sıkıntı yok diye biliyorum
haziranin25i aynuromerbyr 15 haftama kadar günde 4 tane içtim. Korkma herhangi bir şey yapmıyor bebeğe 💜
Denizsa Kutuya geçtim canım hiç korkma dr özellikle hamileler için yapılmış bir ilaç dedi günde 2 içiyorum sabah aç akşam aç şifa olsun inşallah sanada 🙏🙏
Nurr_1 aynuromerbyr ilk gittiğim doktor Bi güzel yazdı ilacımı sabah aç karnına 1 tane al gün içinde mide bulantın olursa Bi tane daha alabilirsin dedi.. İki haftadır içiyorum mide bulantim geçmiyordu. Biraz hafifletiyor ilk saatlerde sonra yine aynı. Doktoru değiştirdim dün gittim anlattım gece iki tane alacaksın dedi. 🤦♀️ Çok şükür bugün iyiyim 😅 Bi zararı olacağını sanmıyorum bizler için zaten ilaç
Ozlem23 aynuromerbyr ben 3 yada 4 ay kullandım yatmadan iki tane içiyodum bütün gün rahat oluyodu bir ay oldu bırakalı bebeğin çok şükür hiçbir şeyi yok zaten hamileler için üretilen birbilac bı zararı olsa vermezler yada önceden uyarırlar korkmayın
Senayyalcin aynuromerbyr Zararlı olsa doktor neden yazsın? Bu ilaç bitkisel bir mide bulantısı ilacı tüm hamilelik boyunca bile kullanılıyor .
-mercimek- aynuromerbyr 35.haftadayım hala kullanıyorum prilam olmasaydı ne yapardım bilemiyorum. Zararı olsa doktor vermezdi zaten gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz