Bağırsak parlaklığı kistik fibrolız olan mı benım bebeğımdede gördu genetik test verdik ben taşiyıcıymışım sonra bı ozele gittim cok cok ıyı bı dr oyle abartılcak parlaklık yok dedı genetık testede bende taşiyıcı cıktım ama onemli olan baba da olmasıymış baba da olmayınca negatif geldi sonuc şimdi doğumu beklıyorum 38 oldum ama bıde gelin bana sorun ne durumdayım bol bol dua edin