Üniversite de savaş hoca var özel muayeneyld bakıyolar muayene ücreti veriyorsunuz. Tahlilleri devlet karşılıyor. Ama mükemmel bir doktor derim. Bana ücretsiz bakmişligi bile var. Doğum ücreti de çok uygun. Aşırı ilgili. En kısa muayenesi yarım saat. Bebeğin tek tek her yerini gösteriyor. O kadar güven veriyor ki. Kesinlikle gidin derim