Susamcik Ben 🙋🏻♀️ Daha önce birine daha yazmıştım. Kalbinde ekojenik fokus çıktı, parlama. Perinatolojiye gittik, gittiğimiz kişi üniversitenin anabilim dalı başkanıydı. Ne olduğunu anlattı, şimdi burada yazamıcam çok uzun ama şunu söyleyeyim eğer başka bulgu yoksa çok önemsiz. 16′da gördük 24′te geçti. Doktor “geçmese de olur” dedi, o kadar ki önemsiz. Tabii yanında extra bir bulgu yoksa mesela burun kemiği, diğer kemiklerin boyları vs gibi bir anormallik yoksa bu durum geçici ki bizde geçti bile.