Cansum1 Kızlar sezeryan Doğum yapacağım 31+2 yiz benim hastanem Beylikdüzü'nde evime yakın Doğumdan snra kayınvalidemlere gidicektik ben ilk 1 hafta kendi evimde olmak istedim fakat evim 1+1 kayınvalidem Sarıyer'de oturuyor rahat edemez diyorum bizde mutfak küçücük kadıncağız kendi evini ister ama kırmaz da beni 1 hafta kalalım deyince kalmak istememinnn sebebi kontrol vs git gel olmasın diye sizce direk Sarıyer'e mi gitsem yoksa kendi evimdemiii az kalsammm ?
Zuhal2205 Cansum1 hastane senin evine daha yakınmış. Ben olsam kendi evim dışında bi yerde rahat edemem. Heleki yeni doğurmuşsam :)
1987gokce Cansum1 kendi evinde kal bence kümes bile olsa kendi evim. Gerçekten insan rahat edemiyor ama en iyi sen bilirsin.
Cansum1 Kızlar ama 1 hafta snra yine gitmek zorunda kalıcak çünkü kayınvalidemmm sırf bnm için köyden geliyor yoksa Kasım'a kadar öyle kalcaktııı kayınbabamlaaa hiç gitmezsemmdeee olmaz nasıl yapsam bilemedim
Mrvbyrm Cansum1 katılıyorum sana canim benimde haziran görünüyor fakat birşey almaya korkuyorum her an birşey olucakmış gibi. Daha önce düşüğüm olduğu için tedirginim hep😔