Baharzelik Her ikiside güzel fakat tercihim onur olurdu. İsim koyarken Türkçe karakter olmamasına özellikle dikkat ediyorum.
Asiper Bence de Onur ama eşim beğenmiyor.hatta üçüncü bir isim söylüyor Eray diyor.ne yapacağımı bilemedim
Elanaz Asiper Barış çok güzel bir isim neden aklıma gelmemiş acaba benim? Onur bana ezelden biraz kaba gelir isim olarak😳