Kızlar 14 haftalık hamıleyım bugün karnım ağrıyor aşırı derecede hatta sancı gırıyor resmen yanı neden olabılır acaba doktora mı gitsem doktorlar kanama vs olmadıkça korkmayın diyor ya birde kan ılacı kullanıyorum o benı lavbaoya zor cıkartıyor acaba bu yuzden mi ama alt kısmı ağrıyor üşüttüm mü ki korkuyorum