Minnakanne_ Merhabalar yeni hamileyim ve ağda yapsam acaba sıkıntı olur mu ? Bazıları diyor ağda yaparsan morarır yaptığın yer diyorlar doğrumu ? 😕
bus91 Minnakanne_ nıye bunu dıyenler napıyormuş maymun gıbı mı gezıyormuş afedersınjz 😂 bişey olmaz yapın veya yaptırın nolcak
Nazli_01 Minnakanne_ vallahı ben lazere gıdıyordum hamıle kalmadan önce malum gebelıkte gidemiyorsun ben yaptırdım 2 kere hıcbır sıkıntıda yasamadım. Ayrıca hasta degılız hamıleyız ya yaptır canım bırsey olmaz ama temizliğine dıkkat et gıttıgın yerın enfeksıyon felan kapma
Nurgullmom Minnakanne_ Bi sıkıntı olmuyo ben 18 haftalık hamileyim bugün gittim hatta. Canın eskisine gore daha çok aciyo tabi bence ilk aylarda gitme bebeğin 2aylık olsun yerine yerlessin bi. Ama bugun canım çok acıdıgı için doktoruma sordum ağda yaptıriyorum sorun olurmu diye. Oda önermedii hem ağda çekildiğinde kasilıyosun bi sorun olabilir hemde iltihap olabilir kıl köklerin buda sorun senin için dedi tehlikeli dedi yani gitme dedi açıkca. Jilette yapma erkeklerin traş makinesi var kısaltmak için onu kullan dedi. Lazere gidebiliyomuyum diye sordum. Karın ve bikini bölgesi haric gidebilirsin bebeğin olduğu yerleri kapalı tut dedi. Bende bilemedim yanii 🙄🙄
Dry34 2 yda 3 haftalıj iken yaptırdım bilmeden hiçde bişey olmadı, yaptır sende tertemiz olursun sadece kuaföre yaptıracaksan söyle hamileyim de. Biraz hassas davransın
Minnakanne_ Nurgullmom daha yeni zaten biraz beklesem mi ama biraz da endişem eşim beni çirkin bulursa diye korkuyorum ya zaten bende pek kıl yok bacak ve koltuk altında seyrek seyrek bi ara jilet vurayım dedim vurdum seyrek olan kıllar daha kalın çıktı daha da vurmak istemiyorum 😞
Nurgullmom Minnakanne_ Daha yeni ağda icin biraz bekle bence ne olur ne olmaz bugün doktorumun konusmasina göre ağdayı hiç önermedi zaten. Jilette dedigin gibi oluyo bende ne yapcagimi sasirdiim artik valla bilemiyorum hic. Eşin seni her halinle sever canım ben eşimle paylaşıyorum sürekli bide benim kıl problemim çok var. Eşim diyoki ben ordan kıl cıktıgını biliyorum sonucta ne olcak ben bile alırım istersen kuaföre gitme dedi hatta🤭
Minnakanne_ Nurgullmom benimde eşim anlayışlı ama işte ne bilim insan biraz korkuyor açıkçası acaba beni beğenir mi beğenmez mi sağlık olsun ya 🤗
haziranin25i Minnakanne_ yaptırabilirsin kuzu. Ben 38.haftama kadar yaptırdım. Herhangi bir morarma vs olmadı
Minnakanne_ haziranin25i 5 haftalığız daha ablası korkuyorum açıkçası ama bi denerim sadece bir bölgeye bakarım bişey yok devam ederim 🤗
Nurgullmom Minnakanne_ Ben gostermeden karanlikta hallediyorum o işi temiz degilken bi sikıntı olmuyo 🤭😂😂 sende konuş eşinle sorun olmaz 😇
Minnakanne_ eminerol hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah teşekkür ederim deniyeceğim eğer dayanamazsam bırakırım denemekten bi sıkıntı olmaz 🤗
minnakimmm Minnakanne_ ben kendim yapıyorum canım evde ağda mi hiçte morarmadi ki kuaför yapsa hiç hiç morarmaz diye düşünüyorum 🙄
Minnakanne_ minnakimmm bende lazerde var ama iş üşenmemekte eşim sen jilet vur ben sana yaparım diyor ama lazer ne yapar bilemediğim için bişey yapamıyorum 😕 zararlıymış galiba bebeğe o yüzden😞
Minnakanne_ Nurgullmom bi ara gıcıklığına da olsa alındım şey dedi bu ne böyle Hasan abi ile yatıyorum gibi dedi iki gün konuşmadım yani o kadar da çıkmamıştı aslında ama çok utandım 😔
Nurgullmom Minnakanne_ Utanma kız ben şaka maka konuşuyorum sürekli napalım onlarin cıkıyo bizimde çikıyo idare etcek doğuma kadar. Benimkide kaslarimı bıyıklarıma dalga geçer kuafore gidemeyince ama alınmıyorum napim allah vergisi yani bazen bakamıyo insan kendine hastalik oluyo felan bende onunla dalga geciyorum 😂 oturunca bacağindaki kılları yoluyorum canı acıyo yaa işte biz bu acıya hep katlanıyoruz diyorum😂öyle anlaşıp gidiyoruz 😂 bi kere ağdayı kocanın bacağina yapıstır bak bakalm noluyo😂 bide benim kıllar eşimden daha siyah ve kalın yanii jilet sürdügüm zamanlar felan.