ElifKaraman1903 Ben 36 haftaligim . Kontarole gittigimde doktor bebek cok iri dedi yani 3 500 kilo civari sekerden korktu aclik dusuk 80 lerde tokluk 160 170 boylemi durum yasayan varmi?
Esosun ElifKaraman1903 açlık normal düşük değil de tokluk 140 üzeri çıkmaması lazım diyet uygulamalısın
ElifKaraman1903 Esosun 140 uzeri cikiyo zaten pazartesi 37 haftaligim zaten dogum zamanm sezaryan diyt yapsam nolcak ?
Esosun ElifKaraman1903 diyet yap o zamana kadar işte az zamanın kalmış çabuk geçer 😊 ölçümlerini de aksatma zaten doktorun öneride bulunmuştur sana