Seymit Merhaba arkadaşlar Benim adetim 5 gün gecikti test yaptım ikinci çizgi silik çıktı. Yarın gidip kan vereceğim ama sizce pozitif mi. Başına gelen var mı.
mercimeginanne Seymit anında silik çizgi belirdiyse gabesindir ama zaman geçtikten aonra gördüysen kuruma çizgisi olabilir. En garanti kan ver cnm
Seymit mercimeginanne bir dakika içinde oldu yani hemen belirdi. Ama dediğim gibi işte silik bi çizgi gri ip gibi
Zhrcn Seymit bende de silik çıkmıştı canım şu an 13+1 olduk çok şükür kan testi yaptır hamilesin yüksek ihtimalle hayırlı olsun ☺️