Sinembasara13 Merhaba bugün kasıklarımda ve özel bölgem de çok baskı hissettim doktora gittik ilk nsteme girdim sancı oranı 20 25 arasıydı bebeğin kilosu da 2500 dedi ve tatlıyı ekmeği yasakladı sizce normal mi
Serendipity Sinembasara13 kilosu 2 hafta kadar ileride sanirim eger sekeriniz varsa bebege fazla kilo yapiyormus siz seker aclik tokluk sekerinize baktirmis miydiniz? Sekeriniz mi var da yasakladi acaba doktorunuz bir sey demedi mi yasakla sebebine dair?
karanim24 Sinembasara13 33. Haftamdayım bende ve aşırı kalça ağrım ve çatı kemiği ağrım var çok zorlanıyorum
koala06 Sinembasara13 33+5 de 2630 gr dı şekerim yok genetiktir dedi banada az ama sık ye dedi bnimkide ilerde haftası . Eğer haftasını beklerse sezeryan olur dedi banada
Sinembasara13 Serendipity 1 ay önce açlık tokluk yaptırdım açlık 58 tokluk 85 çıktı yani şekerim düşüktü zaten bebeğin çok kilo alması doğumu zorlaştıracağını söyledi