Nazli_01 baryaz canımsın bende alma asamasındayım nasıl kullanıslımı klıtelımı gozumle gormedıgım ıcın cok tereddutte kalıyorum
mavice tekerli mi ? tahtaları kıymıklı pürüzlü mü?bebeğin eline zarar verir mi? vidaları göze batacak kadar kötü görünüyor mu? çünkü ben de tam alma aşamasındayım yoyko veya bu ya da babycom arasında kararsız kaldım baryaz
baryaz Tekerlekli olanı da vardı ben alırken dikkat etmemişim bu tekerleksiz ama gerekirse eşim takar ilerde bizde hiç kıymık yoktu vidaları da gayet kibar göze carpmiyo bu üründe indirim vardı o yüzden kaçırmak istemedim 620 liraya Trendyoldan aldik
baryaz Bence fiyatına göre iyi herkes kötü diye yorum yapmıştı ama bence yeterli zaten yedek de alınır bi tane yetmez
mavice baryaz ben de o yorumları gördüm .baya arada çok kötü yorumlar gördüm tereddütte kaldık. aslında gayet güzel görünüyor sizin fotoğrafta. güle güle kullanın . bence yoykodansa bu daha iyi gibi . teşekkür ederim .
baryaz Park yatakların anne yanı olanlari pahalı geldi bana hem görüntüsünü beğenmiyorum hemde o kadar para vermek istemedim zaten hep ahşap beşik istemiştim fiyatına göre gayet iyi geldi bize kalitesi de
mavice baryaz kesinlikle katılıyorum onlar yatak değil oyun alanı aslında. yatağın yanına getirdiğinde bebek rahatça görünmüyor. o yüzden siz doğru tercihte bulunmuşsunuz. altına teker takılabilecek mi acaba takma yeri var mı ? Güle güle kullanın Allah bebeklerimizin de sağ salim gelmesini nasip etsin .
baryaz mavice takılabilir ihtiyaç duyarsak eşim halleder ama aynı modelin tekerlekli olanı 50 lira farkla varmış yani onu da tercih edebilirsiniz isterseniz
Eylulbsl Bende Heynerden bugün almıştım bugün geldi ve 60×120 aldım kurucaz akşam inş eşimle sağlıkla yatsınlar inş içinde 🙏🏻🕊