Asyaerciyes yavrukom beşik ve bebek arabası mama sandalyesi puset var kızımda kullandım sıra kardeşinde oda aldım kızımada kıyafet hem bebeğe hem kendime doğumdan 1 ay önce alıcam inşallah
yavrukom MerveKaya38 100 TL altı benim beğendiklerim. Pentide biraz geçebilir tabi Ama loohusa takımlarından daha uygun
Duygus97 yavrukom anneannesi beşiğini aldı mart sonu gelecek Allah izin verirse 🤗 onun harici hamile kalmadan önce bebek arabasını da almıştık. Kıyafet olarak toplu alışveriş yapacağız inşallah haziran gbi. Simdi yazlıklar cıkmadı daha yeni güzel modeller cıksın da 😊 uzun kollu ince kumaşlardan alırız
tbaa Miumiu Miumiu ne tesadüf benim de 11 Temmuz görünüyor aynı görünce hoşuma gitti yazmak istedim 🙈😌
tazeaane yavrukom a Benim doğumum haziranda ama sadece arabası puseti küvet seti ve 3 parçada yenidoğan seti aldım 😀🤦♀️ çokmu rahatım acaba 😀
Mrc34 Bayram bebişi olucak inşallah kızım ve henüz hiçbir şey almadım önümüzdeki ay odayla başlayıp devam ederiz diye düşünüyorum. Çok sıcak yerdeyiz bı yazlıklar çıksın da alırız kısa kol olur heralde ama tecrübeli anneleri dinlemek lazım bir de
tbaa Miumiu sağlıkla gelsinler ben de kıyafet ve yatak konusunda pek bi kararsızım o yüzden burda bekliyorum 😀
cnnceylan Bizde 1 takım hastane çıkışı aldık ama çoğunlukla beyaz çıtçıtlılardan aldım sıcak olacağı in devamlı değişir üzeri özellikle e bebekte falan ince yeleklerde var onlarda güzel iş görüyormuş yarında odasını almaya gideceğiz ıkeaya onun dışında bez ve ıslak mendil aldım o kadar😇😂
Aleovera Ben banyo malzemeleri,bez ve islak mendilleri tammladim. Baska biseyimz yok 😄 park beşik ve arabasını uygun bise almak icin uğraşıyorum. Daha sonrada kiyaferlerini alacam kismetse. 10 temmuz görünüyor doğum kız bekliyoruz💝