Tlay yani bize doğum standart 3300 dediler nakitte dogum sonrasinda kan uyuşmazlığı iğnesi 2 tane kan sulandırıcı iğnede vurdular toplamda 3750 fiyat çıkardılar tabiki eşim gidio sıkı bir pazarlık yaptı 3000 tl di sanırım o şekilde çıktık oda zar zor çok sıkı bir pazarlıkla