Tuu66laaaayyy55 Bugün bir kutu pringles ve jelibon yedim bulantılarım geçti çok şükür cok canm çekti durdurmadım nefsimi bemimmgihi olanlar varmı hata mı ettim diye geri de Çok üzüldüm
Aynur-13 Tuu66laaaayyy55 hayırr tabiki neden hata edesin ki hamilesin diye kendini kısıtlama evet dikkat et sürekliye dönmesin tabiki ama benimde bazen tatlı krizim tutuyor ve elim çikolataya gidiyor yiyorum tabi ekstrem bi sağlık sorunu yoksa arada bi olursa sorun olmaz
melikeyldrm_54 Tuu66laaaayyy55 Hergün yersen sağlıklı olmaz cnm ama canın istediği zaman ye mesela bi kutu yerine yarısını yiyebilirsin
Duyguderinderen Tuu66laaaayyy55 benimde canım jelibon ve cips çekiyor yiyorum ama sürekli değil canım çok isterse ogün yiyorum ara veriyorum
Aras_bebek Tuu66laaaayyy55 afiyet olsun canım iyi yaptın😃 bende yiyorum 2 hafta arayla bir paket çok canım istiyor doktorum abartmadığın sürece herseyi yiyebilirsin demişti. Hamileyiz sonuçta hasta değiliz Allah’ın izniyle bişey olmaz 🥰
Esra-dmr Ben bulantım varken pringles günde iki kutu bile yemiştim 🙈 Tuzlu iyi geliyordu ☺️ Bebeklerim iyi çok şükür 6 aylık olduk ☺️ Üzme yani kendini ☺️
Ecrinnur123 Canım canın çok istediyse bir kereden bir şey olmaz. Canın istedikçe azar azar ye bence ama bir kereden bu kadar yememeye çalış.
Damlahtp Tuu66laaaayyy55 şimdi siz bunu yazınca hemen eşime yazdım gelirken pringıls al diye😂 valla canım ben abur cunur yiyoyorum kısıtlamıyorum ama örneğin hafta bir bazen iki😂 34 haftalığım çok şükğr bişi olmadı evet zararlı biliyorum ama ben hamile kalmadan öncede böle cips jelibon çikolata düşkün biriydim hiçbbişi olmaz korkma💙💙
Animes Tuu66laaaayyy55 iyi yapmışsınız canınız çektiyse yiyin ben de arada kaçamak yapıyorum hergün hergün olmamak şartıyla. Sonucta canınız bir meyve çekse hemen aserdim diyip yiyeceksiniz bir nevi pringles așermișsiniz 😅
Pnrmcht53 Tuu66laaaayyy55 neden hata olsun ben 21 gün önce doğum yaptım sürekli cips jelibon çikolata yiyordum Allah’a şükür bişey olmadı
dorugunannesi34 Tuu66laaaayyy55 jelibon sevmem de pringles hastasıyım 😂akşam eve gidip bir kutu yicem😍😍😍 hamileyiz die hasta değiliz iki haftada bir yiyorum
Seda-34 Tuu66laaaayyy55 yok canım vicdan yapmayın 😊 paketli gıdalar sağlıklı değil tabi ama arada bir bir şey olmaz sürekli tüketilince vücutta zararlı maddeler birikim yapıyor diyorlar hem kilo da yapıyor ama arada birden bir şey olmaz hangimiz kaçamaz yapmıyoruz ki 🙈
Havva1995 Tuu66laaaayyy55 valla bende yiyorum hatta doktora gitmeme yakın yiyorum ki bsy varsa da olursa da bilsin söylerim diye 😁😁 yani sorun yok hergun yemiyoruz ya ay nolcak şifa olsun 🌸🥰
Cigdemss Tuu66laaaayyy55 bende yedim ilk aşerdiğimde ama sonra yeme içme düzeni normale dönünce insan aramıyor. Daha diklat etmeye çalışıyor
ErsiNuray Tuu66laaaayyy55 bnde yiyirdum midem bulanrken yenistm bi baktm mideme.iyi geliyor kac kutu aldi esim sonra canm.istemedi daha🥰😊
Evremadas Tuu66laaaayyy55 Jelibon için bişey diyemem o zararlı olmuş ama pringles problem değil. Sadece tuz oranı fazla ona dikkat edin