Umutduru Kizlar merhaba.Ben 24 şubatta çatlatma iğnesi vuruldum.14.gün yani salı günü erken gebelik testlerinden yaptım sonuç negetif.Adetim de yarin gösteriyor.Sizce gebelik olsa çikar miydi?? Bu ay çok ümitliydim.
derindemir Umutduru Rabbimden umut kesilmez.ben geçen seneki gebeliğimi adetim üstünden 4 gün geçince öğrenmiştim.inşşş hamilesinizdir
Nry0682 Umutduru bende catlatma ignesiyle hamile kaldım 11 ci gün pozitif gördüm 13 cü gün kan verdim.ignenin etkisi 12 ci günde bitiyo.14 cü günde cıkması gerekir ama test bozuk vs olabilir direk kan testi yaptırıp kesin sonucu alabilirsini.