Merhaba hamişler 39+3 deyim dün ki çatı muayenemde 3 cm açıklık vardı bebek kendini ittiriyomuş kanaldaymış nstde de az bişey sancım çıkmıştı sonra doktorum kendi sancımın başlaması için çatı muaynesinde biraz fazla kurcaladı dünden beri sancım vardı bugünde az önce nişanım geldi nişan geldikten ne kadar süre sonra su geliyo acaba ya sancım da var gerçi ama şuan düzensiz