Merhaba sevgili anneler,doktor tavsiyelerinizi alabilir miyim ben biraz utangacım hiç çatı muayenesi olmadım doğumda ise bayan doktor ile bazı şeyleri daha rahat konusabilecegim için bayan doktor tavsiyelerinizi alabilirmiyim. Mevcut doktorumun muayene ücreti 350 TL ve doğum ebe ve hastane ücreti vs hepsi 15.000 ni buluyor kime sorsam çok pahalı farklı doktor alternatiflerinide değerlendir dedi normalde doktorumdan çok memnunum ama farklı bir doktor alternatifini de değerlendirmek istiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.