irorkay Kızlar bana gebeliğimin başında bu hepatit testlerini yapmadılar ya. Yeni görüyorum. İgm leri yaptılar ama bunla yok. Gebeliğimin yarısına geldim nerdeyse. Ne yapmalıyım