Öncelikle merhaba bende loliksitik over var yumurta tembelligi dedi doktor ve ilac tedavisi basladi 4 aydır düzenli adet oluyordum bu ay gecikti test yaptım 1 negatif 1i pozitif cikti kan testi yaptim negatif çıktı ebe doktora git dedi ultrasonda gözükür dedi 2 haftadır sırtımda agri mide bulantısı yorgunluk var benim gibi bu durumu yasayanlar varmi varsa aciklayabilirlermi simdiden tesekkur ederim 😊😊