Elfela o zaman sorun olmaz herhalde sonucta dua bunlar .. Dısarda bazen wcye bıle gırmek zorunda kalmıssındır ıllakı. Cok ıcın rahat etmıyorsa baş ucuna koy regl ile lohusalık cok farklı seyler degl bence . Ben takmıyorum şahsen wcye gırıyorm vs dıye yatagının bas ucunda durur hep