elifkurt96 Hazal12 Magnum Dondurma çok fena yedim sonra kavun , cips , beyaz peynir 6. Ayımdayım hala beyaz peynir yiyorum çok fena 😂😋
Gulyuksel55 Kara lahana (pancar bizim diyişimizle) çorbası ve incir kış ortasında çok zor oldu ağladım bulamayacm diye☺️
Tugba-55 Hazal12 köfte ekmek sokakta ızgarada pişenlerden 😀🤭 sonra da erik hala bulamadık benim eşimde ilana koymadığı yer bırakmadı ama yok maalesef 😔
Cerenikaa Tugba-55 ayyy bende ya sokaktaki köfte ekmeklerden istiyorum bi aydır rüyalarımda hep etik gördüm dün çok şükür bulduk yedim 👼🏻💕
Gokceesubakan İlk hilelgimde hiç biseye asermedim . Bu 2. Gebeliğim . Ben asermek olmadgna inanlardanim 😅😅😅🤷
lalamom Hazal12 Ben aşırı derece de erik severim. Hiç aşerme olmadı. 2 3 kere rüyamda bıkana kadar yemiştim. Ertesi gün doymuş şekilde uyandım çok şükür 🥰 Ama pazara düşünce alıcam hemen :)
Rmys_eyllhfa_ Şuan sürekli gözümün önünde erik var benimde çıkmasına az kaldığı için bekliyorum birde şeftali kokuyor bi kaç gündür burnuma reçelini falan yedim ama yerini tutmadı bakalım internetten alanlar varsa güvenilir mi ben güvenip alamadım da 🤗
Elze Hazal12 ilk kızımda karpuz cekmıs tı canım kıstı😂ıkıncıye hamileyim ve ilk nar sonrası gunler buz ve kar canım ıstedı😂
aysegulbey01 Hazal12 karpuz ve çilek aşerdim Aralık ayında Allah’tan bulduk karpuza 45 TL yarım kilo çileğe 20 TL vermiştik 🤣🤣🤣
Aslanannesiayse Hazal12 mevsiminde olmayan 3 farklı meyveyi de aşerdim kışın ortasında karpuz 😬 sonra taze incir en son da rüyamda şeftali görmüştüm 😅