Ben tesettürlü olduğum için çok arada kaldım ben de ebeye sordum hastanede yürüyüş yaparken ne giyerim diye Ebe hastane önlüğü oluyor ama bacakları açık istersen uzun gecelik de al yanına doğum yapana kadar o gecelikle yürürsün koridorda dedi sonrası için de pijama koydum