01-adana bizde bulamıyoruz erkek bebek ismi çok zor ve hep aynı isimler ne koyacağımızı bilemiyoruz şuan kutay diyoruz ama bakalım babası izin verse ben çağatay koyarım çok hosuma giden bir isim annemde kerem ali diyor onuda babamiz istemiyor bakacaz artık:)