Ayse1608 Kızlar sabah post açmıştım yanlarda ağrım çoktu acile gittim enfeksiyondan dediler serum verdiler geçti sonra doktoruma gittim her zamanki gibi normal ama böbreklerine baktır dedi 1 saat sonra ağrım tekrar arttı tekrar acile gittim birşey yapamayız dediler ağrıdan ağladım resmen şuan biraz hafifledi ağrım böbreklerimden şüpheleniyorum bende böbreklerinde taş veya genişleme olanlar ne yaptılar bu süreçte nasıl geçirdiler?
Mrvbdk Ayse1608 bende genişleme vardı hemde cok fazlaydı ve ağrım coktu . Ama hc brsey yapamadılar sadece büyğk doğum hastanesine yönlendirip yatış yapıp idrar toplatıp bakmıslardı
Mrvbdk Ayse1608 o zaman birde idrar yolu enfeksynu geçiriyordum. Ağrı kesici ve antibiyotik le geçiyordu ama tamamen mi hayırrr. 😣 ben son 2 ay sürekli hastanede yattım çıktım bu yüzden
Ayse1608 Mrvbdk Bende de idrar yolu enfeksiyonu var ilaç kullanıyorum 😕 hayatımda böyle ağrı görmedim ben