Aszey2012 Merhaba bhcg değerim 2 gün önce 29 du şimdi ise 48 saat geçti kan verdim ve 97 çıktı 2 kat değilde neredeyse 3 kat artmış normal mi ?
Babyiveannesi Aszey2012 adetinizden kaç gün geçti acaba benim 42 gün geçti dün kan verdim HCG değerim 40 çıktı bilgi veriri misiniz
Aszey2012 iremgun ikiz gebelik olabilir yazıyor internette ama benim bildiğim ikizde rakamlar daha yüksek oluyo galiba
iremgun Aszey2012 yani ikiz gebelik beta ile anlaşılıyor mı emin değilim bana da herkes ikiz olabilir demişti çünkü 3+5ken değerim 1025ti. Ama tek gebelik.
Morvy Aszey2012 ben sanmiyorum ikizle alakali olucagini yani tam bir bilgim yok ama benim beta hcg 29.800 cikmisti cok sasirmistim adetim 4-5 gün gecmisti sanirim ama ikiz degil
Dmndmn iremgun benimde 3+6 iken 1450 idi.Sonra ölçtürmedim.Banada ikiz dediler,bakalım iki hafta sonra öğreneceğim ben ☺️
iremgun Aszey2012 hayır olmaz daha çok yeni en az 2500 olması lazım betanızın. O da cihazlar iyiyse karından görülüyor.