Cagsel Kızlar merhabalar yarın şeker yükleme testi yapacağım bugün akşam kaçtan sonra yemek yememem gerekiyor. Bide bir tek su içebiliyorum değil mi?
sumeyye60 Cagsel Doktor gece 12′den sonra bir şey yeme demişti ama ben sabah 8.30′da ölçüm yapılacağı için 9′da kesmiştim yiyip içmeyi. Su içilebilir ama zaten çok içemezsiniz bir şey yemediğiniz için.
sumeyye60 Cagsel Evet bana da 75 gr şeker yüklemesi yapılmıştı. 1 kere açlık için kan alındıktan sonra içeceği içtim 5 dk içinde. İçtikten 1 saat sonra 2. kez kan verdim 1 saat sonra tekrar kan verdim. 1 aç, 2 tok. Son kanı verene kadar yemek yasak.
Taze_gebe Cagsel ben haftaya yapacagim 75gr ile doktor not olarak 2 saat ara ile yazmis kesin bir saat demedi asla su saatten sonra yeme gibi uyarmadi 🤷♀️ Hatta demir ilacini da geceden ic yat dedi
sumeyye60 SaadetT Açlık benim 74 çıktı ama 90′ı geçmemesi lazım. Şekerli içecekten sonra en yüksek 108 çıktı o da 140′ı geçmemeli yazıyordu raporda.