Kızlar dahiliyeye gidicem atın 23 nde sıra var sadece ve sağlıkocağının doktoru demir depoların boşalmış çok kötü durumdasın filan birsürü şey söyledi başımı kaldıramıyorum yerden duyduğumdan beri birsürü değerim düşük çıkmış eve hani hep Bi halsizlik rahatsızlık vardı 5 tane dişim çürüdü 30 hafta da ama böyle ko uşunca daha kötü oldum elim ayağım boşaldı resmen aynı durumları yaşayan var mı? 30+3 gebeyim