ElifAltatlak Doğum yapalı 7 gün oldu bugün ayağımdaki şişlikler hala daha inmedi böyle kalmasından korkuyorum ve endişeleniyorum ne zaman gider acaba ?
Bimelek ElifAltatlak kuzenimde de ödem olmuştu ayakları felan bayağı şişti narkozdan olduğu söylenmişti bol bol sıvı alarak geçirmişti o süreci
Sezen07 Bol bol su için içine limon dilimi atabilirsiniz 1 gece bekletirseniz ablam bunu yaptı bende şuan yapmıyorum ama hafif şişmeye baslayince başlıycam inşallah geçer 😊🙏🌹