Ben kontrollerimi özelde oluyorum ama doğumu şehir hastanesinde yapmak istiyorum. Birkaç kez kaydım olsun diye de gitmiştim memnun kalmasam da. 39. Haftamdayım geçen gün randevu almak için aradım ama Mart 22 den önce boşluk yok denildi zaten benim doğumum için doktor en son Mart 20 demişti😂 şaka gibi artık suyum gelirse acilden giriş yaparım doğuma özelde para vermek istemiyorum açıkçası bakalım nasıl olacak