TansuB Kizlar saglik ocaginda yapilan aşılardan oldunuz mu hamileyken kac tane olunuyo hicbi fikrim yok yardimci olursaniz sevinirim
ysfali06 TansuB tetanoz aşısı yapılıyor 2 doz. İlk doz 20-24 hafta arası ikincş doz ilkinden 4 hafta snra oluyor. Ben 22 ve 26 haftalarda yaptırdım aşıları. Bunun dışında gebelikte yapılan genel Bi aşı yok
3MelekAnnesi3 TansuB hamilelikte 2 doz dogum sonrası 2 doz olursan bir daha ömür boyu olmana gerek yok demişti benim aile hekimim ama dogum sonrası hiç vurunmaya gidemedim bu bebegimden sonra 4ünü de vurdurcam inşallah
Nslhnkr TansuB 20-24. Haftalarımda toplamda 2 doz tetanoz oldum. Bence çooook önemli yaptırılması gereken aşı
Gulbaharklc Banada 5 doz denildi 2 doz oldum şimdiye kadar 3 cüye 1 ay sonra gidicem sonrası bebek olunca bana mi fazla söylendi acaba
Gulbaharklc Karadumansu sizin doguma ne kadar kaldı azsa belki ondan doğumdan sonra demiş olabilirler
Karadumansu Gulbaharklc 27. Haftamdayım ama sanmıyorum gerekse öncesinde de çağırabilirdi özellikle 2 şimdi 3 sonra dedi