Aysegrbzr benim de 24-25.haftalarımda falan idrar yaparken böbreklerimde ağrı oluyordu, doktorum tahlil yaptı biraz enfeksiyon çıktı ilaç kullandım şimdi geçti, sizde doktorunuza danışın belki enfeksiyon vardır. Kasık ağrılarıda enfeksiyondan kaynaklanıyor olabilir, rahim büyüdükçe de gebeliğe bağlı ağrılar da oluyor