Selam kızlar 25+0 ız bugün kontrolde dokturum bebek sıvısısının biraz fazla olduğunu söyledi 8 olması gereken benım 8.3 çıktı.şeker yükleme testi yapıldı suana kadar 4 kg aldım erken doğum sebebi olabiliyormuş sıvı fazlalığının 10 cm de myom var bende çok üzüldüm bu durumu yaşayan düzelen var mı 😔