Mercimeginannesi123 Kizlar neredeyse 2. Ayımıza giriyoruz kanamam hala kesilmedi ilk günden beri şiddetli bi kanamam olmadi ama az az gele gele 30.gunden sonra arttı hala devam ediyor normal mi doktora gitmeli miyim sizce
Yelkaaa01 Mercimeginannesi123 benim 38 39 da bitnisti. Bebeklerin 40 ı degil kadınların 40 çıkarmış eskiden ayıp olmasın diye bebek 40i diye degismis zamanla. Ya ni normal
Yelkaaa01 Mercimeginannesi123 haa kbakma bn yanlış okumuşum 🙈 o zmn sen bi git sor ya ya hastaneyi ara doktoru bağlasın özele gidiyorsan .