Sibelkrtp ilaç verildiyse kullanmanız gerekir diye yazmıştım ilk cümlemde ☺️ Kaç kere kontrole gittiğinizi bilmiyorum ki tek takip ettiğim konu da bu değil.Hepimizin kafalar yorgun.
Tsh yükselmesi de değişkendir. Benim 5yıldır sorun yoktu.Gebeliğimde 4,5 aydır yokken son 2 haftada bir anda çıktı, ve benim Tsh değerim 7,32 malesef.Çoğu kişinin ki gibi 3-4 değil. Dolayısıyla tekrar dediğim gibi evet yaşayanların bir tecrübesi var ama biz uzman doktor değiliz,sizde bir gebesiniz ben hassas düşündüm.Yanlış yönlendirmek bir şey söylemek istemem.
Sizinki hemen de artabilir veya hiç değişmeyedebilir.İçiniz rahat etsin istiyorsanız,gidin uzmana bayram öncesi.Bana da 3 hafta sonra gel dedi ama ben 2 hafta sonra gidicem daha önceki kişisel tecrübelerime göre.