Bende 33+3 ’üm yarın beşiği getireceğiz eşyalarını yıkayıp yerleştireceğim inşaallah geceleri uyuyamiyorum maalesef hamile yastığı aldım kendime o olmasa hayatta yatamam, 57 ile hamile kaldım 70 idim en son geçen hafta bakalım bekliyoruz, bel ağrısı sırt kasık ağrısı mahvediyor ,henüz nstye girmedim 🤰