Merhabalar, az önce bugün verdiğim şeker yükleme testinin sonuçları çıktı, 167 oldu sonuç. Biraz yüksek çıktığı için 100mg. şeker tarama testine de ihtiyacımız olduğunu söyledi doktorum. Yarın gitcem ama çok korkuyorum, hiç beklemezdim, hatta aceba şeker yükleme yaptırmasammı diye de düşünmüştüm bi ara, hani bende niye şeker çıksın ki dedim. Gerçi nerdeyse herşey yiyorum diye bilirim, ama çok öyle bütün gün tatlı falan yemiyorum, kilo da çok almadım, 25. Haftamdayım şimdiye kadar 7 kilo almışım, şimdi napıcam bilmiyorum, eğer gebelik şekeri çıkarsa çok kötü olurum 😭, sanırım diyet falan ugulanıyor o durumda, ama ne gibi sorunlara yol açıyor? Tabi araşdırdım, bilgiliyim bu konuda, ama başına gelen varsa daha detaylı anlata bilir diye düşündüm, lütfen bilgilendirin beni, çok tedirgin oldum