SemihDamlaDalan Dileksunatrhn Bende 7 haftalık düşük yaptım kendiliğinden düştü ondan 4 ay sonra hamile kaldım şuan 20+0 haftalığız☺️
Gizemre1010 Ben 6 haftalıkken düşük yapmıştım kürtaj flnda olmadım düşükten 1 ay sonra adet olmuştum sonra üstünden 2 ay geçincede ikinci hamileliğimi yaşıyorum şuan 26 haftalığım 😘😊
Dileksunatrhn SemihDamlaDalan maşallah Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍